دوری ( از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 14:20 :: نويسنده : no name

دلم ميخواد امشب بازم زير اين بارون بشينم
اشکامو من دونه دونه رو تن برگا ببينم
دلم ميخواست دستاي من تا به ستاره ميرسيد
اينجوري شايد قصه هم از توي قلبم ميپريد
دلم ميخواد سر بزارم به کوه و دشت بي دغدغه
آخه همش فکر ميکني طاقت دوريت راحته
دلم ميخواست مادربزرگ يه قصه ي شيرين ميگفت
نه قصه اي که آخرش پرنده اي ميشه بي جفت
کاش که ميشد يه بار ديگه من ببينم اشک چشات
تاکه بگم گريه نکن فداي اون ناز نگات
اما افسوس تا آخرش بايد فقط زاري کنم
بايد بگم ببخش منو بازم نشد کاري که ميخواستي کنم..



نظرات شما عزیزان:

وحید تتورا
ساعت14:40---25 ارديبهشت 1391
سلام
اگه میشه منو لینک کنی با نام وحید تتورا و ادرس www.vahidtatora.rzb.ir راستی میتونی لینکتم اینجا وارد کنی www.tatora.lxb.ir ممنون منتظرم

به وبت اومدم شما هم بیا ممنون موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: